Direktlänk till inlägg 14 juli 2008
Gud (g) har blivit årets varumärke. Pr-byrån Hill&Knowton fick utmärkelsen på Almedalsveckan. Tidningen Dagen och Frälsningsarmén ligger bakom debatt och opinionssatsningen.
"Vi tror att Sverige behöver Gud för en fördjupning av debatten, HAN kan tillföra en extra dimension. Vadå han? Minns Neil Armstrongs svar efter rymdfärden på frågan om hur Gud ser ut - Hon är svart!
Jag har bestämt mig för att spira genuan i lovart och sätta en preventer guy på storen...och segla baklänges genom livet lite oftare. Jag har märkt att man kan säga nästan vilka obegripligheter som helst utan att folk synar. Jag har t.ex sagt att...
En (jovialisk dansk) ansvarig på Facebook sitter i Uppdrag Granskning och förklarar leende policyn för näthot med att det beror på om hotaren menar det eller inte. I Köttvärlden behöver man inte bevisa uppsåt om man t.ex. kommer med hot om våld eller...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | ||||
7 | 8 |
9 | 10 |
11 | 12 |
13 | |||
14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | |||
21 | 22 |
23 |
24 | 25 | 26 |
27 | |||
28 | 29 | 30 | 31 | ||||||
|